Informatie over de bestelwijze

Deze informatieve pagina geeft u informatie over de wijze waarop u producten in onze webshop kunt bestellen.

  • U gaat naar de webshop / webwinkel door in het hoofdmenu van culinairoutdoor.nl te kiezen voor shop. U kunt ook vanuit hier deze link volgen.
  • De producten in de webshop zijn georganiseerd in categorien en zijn voorzien van tags waardoor u specifieke zoekopdrachten kunt invoeren (klik hiervoor op de vergrootglas aan de rechterbovenzijde).
  • De productpagina’s bevatten uitgebreide omschrijvingen en informatie over de producten. U vindt hier ook de specifieke informatie over uitvoeringen, gewicht, inhoud, kleur en gebruik. Mocht u persoonlijk advies van ons nodig hebben, dan kunt u altijd een bericht sturen aan info@mountainsense.nl of bellen met 020 – 822 38 03 of bij geen gehoor 06 – 5107 83 43.
  • Bij producten waar u een keuze moet maken voor de uitvoering (inhoud of kleur bijvoorbeeld) kunt u dit op de productpagina doen. Na de keuze krijgt u gelijk te zien wat de prijs is van de gekozen uitvoeren, de specifieke eigenschappen van deze uitvoering en eventuele afwijkende levertijden.
  • Nadat u een keuze heeft gemaakt voor een of meerdere producten kunt u op de knop “In Winkelmand” drukken. Het geselecteerde product wordt vervolgens aan de winkelmand toegevoegd. U kunt het aantal producten in de winkelmand volgen doordat deze vermeld staan als getal naast de winkelmand rechtsboven op de website.
  • Zodra u klaar bent met winkelen kunt u op de winkelmand klikken en een keuze maken voor het bekijken van de inhoud daarvan of direct doorgaan naar afrekenen.
  • In het afrekenscherm geeft u uw gegevens op (naam, adres, email) en kiest u voor de verzend- en betaal methode.
  • Wij adviseren u om een vinkje te zetten bij de optie om een account aan te maken. Met een account kunt u altijd uw gegevens op een later moment weer inzien en zijn bestellingen in de toekomst sneller te plaatsen.
  • Na controle van uw gegevens kunt u onderaan deze pagina op de knop “bestelling plaatsen” klikken. De bestelling is definitief nadat u op deze knop heeft gedrukt.
  • Afhankelijk van de gekozen afreken methode wordt u vervolgens geleidt naar de beveiligde omgeving van bijvoorbeeld iDEAL, Paypal of AfterPay.
  • Indien u gekozen heeft voor de mogelijkheid om vooraf zelf het bedrag over te maken, dan krijgt u in het bevestigingsscherm ons rekeningnummer en het opdrachtnummer te zien. Wij plaatsen uw bestelling dan in de wacht en zodra wij de betaling binnen hebben zullen we de bestelling verwerken.
  • U ontvangt van ons de bevestiging van uw bestelling per email en zodra de bestelling verzonden is sturen wij u daarvan een bevestigingsmail met een track & trace code.
  • Wij wijzen u graag nog op uw recht als consument om producten die in een webwinkel zijn gekocht binnen 14 dagen retour te sturen. Klik hier voor meer informatie.